“Nincs időm edzeni” – Edzés, motiváció


edzes-motivacio-privategymhuEz egy gyakori kifogás, de mint tudjuk, a kifogások csak akkor érvényesek, ha elfogadjuk őket. Szóval vannak olyan élethelyzetek, amikor az embernek tényleg nehezebb elegendő időt találnia az edzésre, de minden a prioritásoktól függ. Ha valóban nagyon szeretnéd, akkor fogsz rá találni időt. Ha nem annyira, akkor meg kifogást, ami eléggé komolynak hangzik ahhoz, hogy elfogadd. Egyébként meg senki mást nem fosztasz meg ezzel az edzés örömétől és eredményeitől, csakis saját magadat. De azért pár praktikus tipp, ha valóban edzeni akarsz:

  1. Dobd ki a tévét. Minden perc, amit előtte töltesz, kidobott idő. Ha mindenki annyit edzene, amennyit tévézik, akkor a világ tele lenne kigyúrt emberekkel.
  2. Facebookozz kevesebbet. Az idővonaladon megjelenő hírek olvasgatása legalább olyan hiábavaló időtöltés, mint a tévézés. Csak pár alapdologra használd, ha mégis szükséged van rá.
  3. Tölts kevesebb időt az evéssel és ivással. Ha összeszámolod, hogy naponta hány órát töltesz ezekkel a tevékenységekkel, akkor rájössz, hogy fele annyi idő alatt is el tudod intézni, persze a barátaiddal kell találkozni és beszélgetni, de nem minden nap órákat!
  4. Feküdj le időben, és kelj fel korábban! Nekem az összes vendégem reggel hétre érkezik személyi edzsére, és így még munka előtt edzenek egy órát. Munka után pedig már mehetnek a többi dolgot intézni.
  5. Vásárolj kevesebbet! A legtöbb bevásárlást most már az interneten is elintézheted prá kattintással, ezzel is időt spórolsz. teljesne fölösleges a hétvégédet valamelyik bevásárlóközpontban tölteni, mert a bevásárlás családi programnak se jó, meg edzeni sem tudsz közben.
  6. Eddz a barátaiddal, a családoddal! Ha az lenne a kifogásod, hogy nem jut időd taláélkozni a barátaiddal meg családozni, akkor tervezzetek közös edzést, sportprogramot! Az is ugyanolyan jó kikapcsolódás, mint a kocsmában, étteremben, vagy a moziban üldögélni!

Következtetés: aki akar edzeni, az talál magának erre időt!

Kezdd el most! Csoportos kettlebell edzések a BSK Cross Fight-ban Szücs Gábor vezetésével hétfőn és pnteken, ha az időpont nem jó, az sem kifogás, gyere személyi edzésre! Jelentkezz bátran!

A *-al jelölt mezők megadása kötelező!

Név *

Email cím *

Telefonszám *

Mire jelentkezel? *

Megjegyzés

Megjegyzés hozzáfűzése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.