Kettlebell gyakorlatok – lökés (jerk)


kettlebell-lokes-jerk-privategymhuA lökés egy nagyon komplikált mozdulatsor, mely a helyes állvány pozícióval kezdődik. Onnan egy guggolással elindítjuk a golyókat felfelé, a csípővel a könyököknek átadva a lendületet. Ezt a mozdulatot Ivan “pumpálásnak” nevezte. Majd, miközben a girják felfelé repülnek, alá kell ugrani a képen látható módon. Ezzel elkerülhetjük azt, hogy vállal kelljen kinyomni a golyót a felső fixációs helyzetbe.

Ivan hangsúlyozta a határozott és mély aláugrást, melynél a csípő már hátrafelé megy, a derék pedig homorít. Innen anélkül egyenesítjük ki a térdeket, hogy a csípő ismét előrejönne, és így egyenes térdek mellett is ellazítva tudjuk tartani a combizmainkat. 

A girja-sport gyakorlataiban arra törekszünk, hogy a mozdulatok gazdaságosak és hatékonyak legyenek, hiszen minél nagyobb súllyal (2×24 vagy 32 kilóval) kell végrehajtani minél több ismétlést tíz percen belül.

Ha szeretnéd elsajátítani a kettlebell gyakorlatok helyes kivitelezését, csatlakozz csoportos kettlebell edzéseimhez hétőn és pénteken a BSK Cross Fightban, ha nem jó az időpont, gyere személyi edzésre! Jelentkezz bátran!

A *-al jelölt mezők megadása kötelező!

Név *

Email cím *

Telefonszám *

Mire jelentkezel? *

Megjegyzés

Megjegyzés hozzáfűzése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.