Kettlebell gyakorlatok – Hosszú ciklus


Hosszú ciklus 20 kgA hosszú ciklusban kiemeljük a golyókat állvány pozícióba, majd onna egy lökéssel fej fölé jutattuk, és ott rögzítjük. Utána leengedjük állvány pozícióba, majd hátralendítjük a lábak között. Ebből kell összehozni minél több ismétlést tíz perc alatt. Versenyeken vagy 16 vagy 24 kilós golyóval lehet indulni, férfiaknak kettővel, nőknek eggyel kell végezni a gyakorlatot, egy kézváltással. Edzésen azonban érdemes a köztes súllyal is sok ismétlést megcsináli, hogy jobban ki tudjuk tisztítani a technikát, és fel tudjuk készíteni az idegrendszert a 24 kilóra. Egyes kettlebell-edzőtermekben kilónként változó súlyú girják vannak, amikkel napról napra lehet változtatni a terhelést.

Szerző: PrivateGym.hu, 2015. szeptember 22.

 

A hosszú ciklusban kiemeljük a golyókat állvány pozícióba, majd onna egy lökéssel fej fölé jutattuk, és ott rögzítjük. Utána leengedjük állvány pozícióba, majd hátralendítjük a lábak között. Ebből kell összehozni minél több ismétlést tíz perc alatt.

Versenyeken vagy 16 vagy 24 kilós golyóval lehet indulni, férfiaknak kettővel, nőknek eggyel kell végezni a gyakorlatot, egy kézváltással. Edzésen azonban érdemes a köztes súllyal is sok ismétlést megcsináli, hogy jobban ki tudjuk tisztítani a technikát, és fel tudjuk készíteni az idegrendszert a 24 kilóra. Egyes kettlebell-edzőtermekben kilónként változó súlyú girják vannak, amikkel napról napra lehet változtatni a terhelést.

Ha szeretnéd elsajátítani a kettlebell gyakorlatok helyes kivitelezését, csatlakozz csoportos kettlebell edzéseimhez hétőn és pénteken a BSK Cross Fightban, ha nem jó az időpont, gyere személyi edzésre! Jelentkezz bátran!

A *-al jelölt mezők megadása kötelező!

Név *

Email cím *

Telefonszám *

Mire jelentkezel? *

Megjegyzés

Megjegyzés hozzáfűzése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.