Kettlebell gyakorlat – Pincérnyomás


Ebben a gyakorlatban a kettlebell hasát tartjuk a tenyerünkben, így érdemes a kisebb méretű, RKC stílusú kettlebelleket használni. Ez 12 kilós, az ugyanekkora súlyú girja pedig kétszer ekkora méretű, így könnyebben kigurul a tenyerünkből és balesetveszélyesebb. Pár gyakorlat: térdelő helyzetből katonai nyomás, sarokra ülés és kiegyenesedés, illetve homorítás támasszal, de szinte a végtelenségig variálható a dolog.

Fejleszti az egynesúlyérzéket, a váll-stabilitást, a csípő és a comb erejét és mobilitását is, valamint a törzserőt. A bejáratott alapgyakorlatok mellé érdemes kisebb súllyal végzett játékos gyakorlatokat is tenni néha, hogy az idegrendszerünket új ingerek érjék. és persze a változatosság élvezetesebbé teszi az edzést!

A szeretnéd megtanulni a kettlebell gyakolratok helyes kivitelezését, csatlakozz csoportos kettlebell edzéseimhez hétfőn és pénteken a BSK Cross Fightban, ha nem jó az időpont, személyi edzésen várlak!Jelentkezz bátran!

A *-al jelölt mezők megadása kötelező!

Név *

Email cím *

Telefonszám *

Mire jelentkezel? *

Megjegyzés

Megjegyzés hozzáfűzése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.